فردا دیره! همین الان شروع کن

آموزش حرکات – جلو بازو عنکبوتی (دست آویزان)

ارسال شده در: جلو بازو و پشت بازو | 0

داشتن جلو بازویی برجسته و تفکیک شده هدف بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای می‌باشد. بنابراین ساعت‌ها تمرینات بسیار سخت صرف پرورش این قسمت از بدن می‌نمایند چرا که این عضله نمونه یک ماهیچه ساحلی است که وقتی منقبض می‌شود توجه و … بیشتر بخوانید

انتخاب وزنه مناسب در تمرینات بدنسازی

ارسال شده در: نکات تمرینی | 0

معمولاً افرادی که به تازگی تمرینات بدنسازی را شروع می‌کنند این سوال را می‌پرسند که در هر تمرین چه وزنه‌ای را باید انتخاب کنند؟ در اینجا برای‌تان توضیح می‌دهیم تا مطمئن باشید برای هر تمرین، وزنه مناسب را انتخاب می‌کنید. … بیشتر بخوانید

آموزش حرکات – پشت بازو کیک بک

ارسال شده در: جلو بازو و پشت بازو | 0

– پشت بازو کیک بک (Kick Back) پشت بازو کیک بک، تمرینی قدرتی و مناسب برای اجرای مدل تمرینی سوپر سِت است. این حرکت یکی از حرکات تمام کننده تمرینات مربوط به پشت بازو برای اکثر بدنسازها به حساب می‌آید … بیشتر بخوانید

کاهش وزن از طریق چربی سوزی اصولی

ارسال شده در: کاهش وزن و تناسب اندام, نکات تمرینی | 0

امروزه افراد زیادی هستند که به نوعی دچار اضافه وزن هستند، اما این خود اضافه وزن نیست که اهمیت دارد بلکه درجه و شدت آن است که مهم می‌باشد. با این توصیف که هر چه درجه و شدت چاقی یا … بیشتر بخوانید

آموزش حرکات – سرشانه پارویی (عمودی)

ارسال شده در: سرشانه و کول | 0

حرکت سرشانه پارویی را می‌توان معادل حرکت نشر از جانب دانست که بر روی عضلات بخش مرکزی سرشانه فشار می‌آورند. اما در این حرکت عضلات کول بیشتر درگیر هستند و می‌توان به طور همزمان عضلات سرشانه و کول را تمرین … بیشتر بخوانید

اثرات بدنسازی بر فرم و سایز سینه در بانوان

ارسال شده در: بدنسازی بانوان, نکات تمرینی | 0

از جمله سوالات بسیار زیادی که خانم‌ها در مورد بدنسازی دارند اینست که آیا تمرینات بدنسازی روی سایز سینه‌ها تاثیر دارد یا خیر؟ بخش زیادی از حجم سینه بانوان را چربی تشکیل می‌دهد، شکل ویژه پستان‌ها و جایگاه مخصوصشان از طریق … بیشتر بخوانید

آموزش دستگاه‌ها – زیر بغل سیم‌کش قایقی

ارسال شده در: دستگاه‌های بدنسازی | 0

این حرکت یکی از حرکات متداول برای تقویت عضلات ناحیه زیربغل و پشت است و به دلیل تشابهش به پارو زدن به نام زیربغل قایقی نامیده می‌شود. به مانند سایر دستگاه‌های بدنسازی، دستگاه سیم‌کش قایقی انواع هم مختلفی دارد اما … بیشتر بخوانید

حرکت اسکات بهتر است یا پرس پا ؟

ارسال شده در: نکات تمرینی | 0

اگر می‌خواهید عضلات چهار سر ران خود را تقویت کنید تا بتوانید وزنه‌هایی غول‌آسا بلند کنید، حرکت اسکات و پرس پا هر دو می‌توانند شما را به این هدف برسانند. گرچه، اگر فقط برای انجام یکی از این دو حرکت … بیشتر بخوانید

آموزش دستگاه‌ها – دستگاه اسکات (اسکوات)

اسکات نام حرکتی کلاسیک است که در آن فرد ورزشکار هالتری را روی روش خود می‌گذارد و با نشست و برخاست حرکت را انجام می‌دهد. اسکات ( اسکوات ) به عنوان یک حرکت مادر شهرت دارد به این علت که … بیشتر بخوانید

بهترین تمرینات برای فرم دهی و بزرگ کردن باسن

ارسال شده در: بدنسازی بانوان, نکات تمرینی | 0

شکل باسن بستگی به عضلات آن قسمت دارد که شامل گلوتئوس (سرینی) بزرگ، گلوتئوس کوچک و گلوتئوس میانی است این عضلات، پشت چربی باسن و عضلات دیگر آن قسمت پنهان شده‌اند. راه رفتن، قدم زدن و کوه‌پیمائی روی این عضلات … بیشتر بخوانید

1 2 3 4 21
error: